دانلود فیلم ایرانی خارجی انیمیشن زبان اصلی 2011 جدید قدیمی هندی

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم کارتون فیلمهای قدیمی و جدید درخواستی با کیفیت عالی عکس بازیگران دانلود زیرنویس فارسی انگلیسی

دانلود فیلم ایرانی خارجی انیمیشن زبان اصلی 2011 جدید قدیمی هندی

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم کارتون فیلمهای قدیمی و جدید درخواستی با کیفیت عالی عکس بازیگران دانلود زیرنویس فارسی انگلیسی

دانلود رایگان فیلم تهران من حراج از گراناز موسوی My Tehran For

دانلود رایگان فیلم تهران من حراج از گراناز موسوی My Tehran For sale  movie download


http://takfilm1.blogsky.com/



در ادامه مطلب


  Download...MyBia2yes...Movie.Mkv دانلود فیلم


تهران من، حراج (به انگلیسی: My Tehran For Sale) اولین فیلم بلند گراناز موسوی، شاعر و کارگردان ایرانی، محصول مشترک ایران و استرالیا و برندهٔ جایزهٔ بهترین فیلم مستقل سال ۲۰۰۹ در استرالیا (اینساید فیلم آواردز) است .[۱]


نویسنده و کارگردان آن دانش آموختهٔ رشتهٔ سینما در مقطع دکتری دانشگاه سیدنی است و فیلمبرداری این فیلم را که تحسین شدهٔ منتقدین و تماشاگران جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، روتردام، جشنواره بین‌المللی فیلم پوسان و نیز موزه هنر مدرن نیویورک، بوستون، هوستون و برندهٔ چند جایزهٔ جهانی است در تابستان سال ۲۰۰۸میلادی در تهران انجام داده‌است.











پشت پرده مستند زیر زمینی – تهران من حراج

در زمان دریافت آزمایش ها برای سفر به استرالیا مشخص میشود که به خاطر روابط آزاد نامشروع به ایدز مبتلا شده است، پسر ...

 

ادامه مطلب ...

تیر ۱۲م, ۱۳۹۰| دسته: سینما و تلوزیون

برچسب ها: بازیگران تهران من حراج تهران من حراج حقایق در مورد تهران من حراج داستان فیلم تهران من حراج دانلود از سرور های پرقدرت تهران من حراج دانلود اول تهران من حراج دانلود با کیفیت تهران من حراج دانلود تهران من حراج دانلود درجه A تهران من حراج دانلود درجه یک تهران من حراج دانلود فیلم تهران من حراج دانلود فیلم زیبا تهران من حراج دانلود فیلم زیر زمینی تهران من حراج دانلود کامل تهران من حراج دانلود مستقیم تهران من حراج دانلود مستند تهران من حراج دانلود مستند فیلم زیر زمینی تهران من حراج در مورد تهران من حراج در مورد فیلم تهران من حراج در مورد مستند تهران من حراج سایت دانلود تهران من حراج سایت دانلود مستند تهران من حراج عکس های مستند تهران من حراج عکسهای فیلم تهران من حراج عکسهای مستند تهران من حراج فیلم بدون مجوز تهران من حراج فیلم تهران من حراج فیلم زیرزمینی تهران من حراج لینک اول تهران من حراج لینک دانلود فیلم تهران من حراج لینک دانلود مستند تهران من حراج مستند تهران من حراج نقد مستند تهران من حراجفیلم تهران من حراج - [ Translate this page ]

www.toppatogh.com/tag/دانلود-فیلم-تهران-من-حراج/ - Cachedپاتوق،سرگرمی،دانلود،نرم افزار،کلیپ،خنده،اس ام اس،جوک،خبر.

My Tehran For Sale دانلود فیلم تهران من ، حراج

forum.iranproud.com/showthread.php?...Tehran...دانلود-فیلم-تهرا... - Cached

5 posts - 4 authors - Last post: 18 Feb

My Tehran For Sale دانلود فیلم تهران من ، حراج. Click image for larger version Name: sm3eul6h0nj4pi115imi.jpg Views: فیلم تهران من حراج



خلاصه داستان : مرضیه از یک موسیقی آرام و حزن انگیز افغان- تاجیک دالانی زده می شود به دیسکوتکی که در میان دود تریاک و حشیش و بوی زحم نفس های آلوده، به جنون کده می ماند. این جا تهران است. تهران پناهندگان ناچار افغان و جوانان گریزان از قوانین دست و پاگیر حکومت اسلامی. "تهران من، حراج" با در هم آمیزی این دو نوع موسیقی به بیننده رخ نشان می دهد.مرضیه و سامان دو جوان از ده ها جوان مشغول رقص و پایکوبی نزدیک به مرز جنون، به گوشه ای در بیرون پناه می برند و در این جاست که اسب ها دیده می شوند و معلوم می شود که دیسکوتک اصطبل است. اسب نر و ماده با کشیدن شیهه تمایل جنسی به هم نشان می دهند و مرضیه و سامان هم به گوشه ای از اصطبل می خزند و در کنار هم دراز می کشند. در همین هنگام ماموران سر می رسند گروه موسیقی افغان را دستگیر می کنند و به جوانان در دیسکوتک هجوم می برند و بساط شان را در هم ریخته و آنها را همراه خود می برند تا جریمه کنند و شلاق بزنند و اگر خوشبخت باشند از زحمت زندان برهند و تعهد بدهند که دیگر شادیشان تکرار نشود. این حوادث بارها رخ می دهد، آن قدر که هر وقت مرضیه به سامان می گوید امشب میهمانی دعوت داریم، سامان که تازه از استرالیا آمده می پرسد "شام و شلاق؟"


برای دانلود به ادامه مطلب بروید(پیشنهاد می کنم این فیلم 100% دانلود کنید)



نام فیلم : My Tehran for Sale - تهران من،حراج

ژانر : درام

کارگردان : Granaz Moussavi

نویسنده : Granaz Moussavi

بازیگران : Marzieh Vafamehr, Amir Chegini ،Asha Mehrabi ...

تاریخ انتشار : 2009

محصول : ایران

زبان : فارسی | انگلیسی

زمان : 96 دقیقه

امتیاز : 7.9/10

زیرنویس فارسی : یافت نشد

کیفیت : عالی DVDRip

فرمت : mkv

حجم : 400 mb

لینک دانلود : مستقیم - Direct


 دانلود از سرور سایت (لینک مستقیم)


  Download...MyBia2yes...Movie.Mkv


منبع:http://www.mybia2yes.info 




نوشته شده در تاریخ ۱۳۸٩/۱۱/۸ توسط hossein پیام های شما (0)

و سوئد دادم 23 دقیقه ای دانلود کردم،ممکلته داریم؟

دانلود فیلم تهران من برای حراج - [ Translate this page ]

www.funkhoone.com/tag/دانلود-فیلم-تهران-من-برای-حراج - Cached2 مارس 2011‎ – فان خونه – سایت دانلود جدیدترین نرم افزار ها – سایت عکس .... دانلود فیلم تهران من برای حراج, فیلم غیر اخلاقی منتشر شده در تهران, ...

APZamin » فیلم – تهران من حراج - [ Translate this page ]

fa.apzamin.com/?p=21 - Cachedفیلم – تهران من حراج. by payar on فوریه 18, 2011. دانلود فیلم تهران من حراج زیر عکس. دانلود فیلم با لینک مستقیم ...

My Tehran for Sale (2009) - Granaz Moussavi - دانلود فیلم تهران من ... - [ Translate this page ]

www.iranshahab.com/.../showthread.php?...Tehran...دانلود-فیلم-ته... - Cached19 ژانویه 2011‎ – My Tehran for Sale (2009) - Granaz Moussavi - دانلود فیلم تهران من، حراج My Tehran for Sale (2009) - Granaz Moussavi ...+

زیرنویس love ranch 2010  

اینجانب کار رو روی زیرنویس این فیلم شروع کردم و به زودی تمومش می کنم و لینک دانلود رو قرار می دم همچنین تصمیم گرفتم که از این به بعد به غیر از ارائه لینک دانلود زیرنویس لینک دانلود فیلم رو از سرورهای sharehoster برای شما قرار بدم  در صورتی که فکر می کنید خدمات دیگری را هم می توان در کنار آن ارائه داد ما را از نظر خود بی نصیب نگذارید


ادامه مطلب  


تهران من , حراج ( My Tehran Of Sale )  

دانلود فیلم فوق العاده زیبا , دیدنی و درام تهران من , حراج ( My Tehran OF Sale ) با لینک مستقیم


خلاصه داستان : مرضیه

از یک موسیقی آرام و حزن انگیز افغان- تاجیک دالانی زده می شود به 

دیسکوتکی که در میان دود تریاک و حشیش و بوی زحم نفس های آلوده، به جنون 

کده می ماند. این جا تهران است. تهران پناهندگان ناچار افغان و جوانان 

گریزان از قوانین دست و پاگیر حکومت اسلامی. "تهران من، حراج" با در هم 

آمیزی این دو نوع موسیقی به بیننده رخ نشان می دهد.مرضیه و سامان دو جوان 


ادامه مطلب  


دانلود فیلم سینمایی شیر و عسل  

برچسب ها : دانلود سینمائی شیر و عسل, دانلود سینمایی شیر و عسل, دانلود شیر و عسل, دانلود شیر و عسل با لینک مستقیم, دانلود شیر و عسل با کیفیت بالا, دانلود فیلم ایرانی شیر و عسل, دانلود مستقیم فیلم شیر و عسل, سینمائی شیر و عسل, شیر و عسل با لینک مستقیم


ادامه مطلب  

دانلود فیلم تهران من حراج

937 بازدید۱ مرداد ۱۳۹۰ایرانی, درام, فیلم

دانلود فیلم جنجالی و پر سر و صدا و پر طرفدار تهران من حراج محصول 1389 ایران

|| لینک مستقیم ، کیفیت عالی DvDrip 970 MB ||


.

کارگردان: گرناز موسوی

بازیگران: مرضیه وفامهر ، امیر چگینی ، آشا مهرابی ، مبینا کریمی ، میترا مهربان و …

خلاصه داستان: فیلم، داستان آشنایى و عشق مرضیه و سامان است. مرضیه دانشجوى جوانى است که به‌دور از پدرى که از خانه بیرونش‏ کرده و مادرى که از ترس‏ پدر حتا جرئت گفتگوى تلفنى با او را هم ندارد به تنهایى زندگى مى‌کند و با خیاطى و طراحى لباس‏ روزگار مى‌گذراند و در تئاتر بازى مى‌کند و هر از چند گاهى با دوستانش‏ در دیسکویى یا خانه‌اى جمع مى‌شوند و مشروبى مى‌خورند و پکى به علف مى‌زنند و پسربازى مى‌کنند. سامان شهروند استرالیا است و به‌دنبال پول در‌آوردن دو سه ماهى است که به ایران آمده است. این دو در یک برنامه دیسکوى زیرزمینى که در مزرعه‌اى خارج از شهر برگزار شده با هم آشنا مى‌شوند و قرار ازدواج مى‌گذارند …

.

.

.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

Download

.



 

برچسب ها : تهران من حراج (My Tehran For Sale) با بازی اشا محرابی, تهران من حراج (My Tehran For Sale) محصول 2009, دانلود فیلم تهران من حراج (My Tehran For Sale), فیلم اکران نشده ی تهران من حراج (My Tehran For Sale), فیلم دیدنی تهران من حراج (My Tehran For Sale)




   جستجو:  

توزیع فیلمی با مضمون ترویج روابط نامشروع با حضور بازیگران سینمای ایران


فان کلوب: به تازگی فیلمی غیراخلاقی به نام « تهران من برای حراج » از سوی برخی از افراد سودجو و فرصت طلب به متقاضیان عرضه می گردد .

ارسال شده: 6 ماه پیش در سینما و تئاتر ، تعداد نمایش: 1177 ، نظرات (0)

برچسب ها:

فیلم , فیلم سینمایی , فیلم ایرانی , بازیگر سینما , فیلم تهران من برای حراج , دانلود فیلم تهران من برای حراج

صفحات: 1دانلود فیلم تهران من حراج My Tehran For Sale با لینک مستقیم

این مطلب به دلیل غیر مجاز بودن حذف شد

 


مطالب مرتبط :

خواص مفید میوه ی زردآلو

مجموعه عکس های عاشقانه جدید اردیبهشت 90

عکس های جدید از فیلم سینمایی مرهم

عکس های پس زمینه جدید عاشقانه

عکس های نیوشا ضیغمی،قبل و بعد از عمل زیبایی بینی

آتش نشانی و پرسنل شهر نیویورک در سال 1908(عکس)

فایده دیدن فیلم ترسناک برای زنان !

نوشته: مرتضیتاریخ: 23 تیر 1390بدون نظر

 برچسب ها : تهران من حراج (my tehran for sale) با بازی اشا محرابی تهران من حراج (my tehran for sale) محصول 2009 دانلود فیلم تهران من حراج (my tehran for sale) فیلم فیلم اکران نشده ی تهران من حراج (my tehran for sale) فیلم ایرانی فیلم دیدنی تهران من حراج (my tehran for sale) فیلم مبتذلایرانی تهران من حراج (my tehran for sale)

فیلم تهران من حراج



خلاصه داستان : مرضیه از یک موسیقی آرام و حزن انگیز افغان- تاجیک دالانی زده می شود به دیسکوتکی که در میان دود تریاک و حشیش و بوی زحم نفس های آلوده، به جنون کده می ماند. این جا تهران است. تهران پناهندگان ناچار افغان و جوانان گریزان از قوانین دست و پاگیر حکومت اسلامی. "تهران من، حراج" با در هم آمیزی این دو نوع موسیقی به بیننده رخ نشان می دهد.مرضیه و سامان دو جوان از ده ها جوان مشغول رقص و پایکوبی نزدیک به مرز جنون، به گوشه ای در بیرون پناه می برند و در این جاست که اسب ها دیده می شوند و معلوم می شود که دیسکوتک اصطبل است. اسب نر و ماده با کشیدن شیهه تمایل جنسی به هم نشان می دهند و مرضیه و سامان هم به گوشه ای از اصطبل می خزند و در کنار هم دراز می کشند. در همین هنگام ماموران سر می رسند گروه موسیقی افغان را دستگیر می کنند و به جوانان در دیسکوتک هجوم می برند و بساط شان را در هم ریخته و آنها را همراه خود می برند تا جریمه کنند و شلاق بزنند و اگر خوشبخت باشند از زحمت زندان برهند و تعهد بدهند که دیگر شادیشان تکرار نشود. این حوادث بارها رخ می دهد، آن قدر که هر وقت مرضیه به سامان می گوید امشب میهمانی دعوت داریم، سامان که تازه از استرالیا آمده می پرسد "شام و شلاق؟"


برای دانلود به ادامه مطلب بروید(پیشنهاد می کنم این فیلم 100% دانلود کنید)



نام فیلم : My Tehran for Sale - تهران من،حراج

ژانر : درام

کارگردان : Granaz Moussavi

نویسنده : Granaz Moussavi

بازیگران : Marzieh Vafamehr, Amir Chegini ،Asha Mehrabi ...

تاریخ انتشار : 2009

 دانلود فیلم تهران من حراج - [ Translate this page ]

balatarin.com/permlink/2011/2/18/2374607 - Cachedدانلود فیلم تهران من حراج ـ۲۰۷ کلیک. Language Bookmark film2.freeblog.ir. دانلود فیلم تهران من حراج. Missing توسط J4B3R در بخش سرگرمی فرستاده شده ۶ ماه قبل ...

دانلود فیلم ایــرانی تهــران مـن حـراج - [ Translate this page ]

www.cpanter.org/forum/thread11670.html - Cachedدانلود فیلم ایــرانی تهــران مـن حـراج. Sorry you can't see this thread, You must Register or Login. Share. Share this post on; Digg · Del.icio.us ...

دانلود فیلم تهران من برای حراج - [ Translate this page ]

www.patoghestan.com/tag/دانلود-فیلم-تهران-من-برای-حراج - Cached1 مارس 2011‎ – عکس | اس ام اس | عکس های | آگهی استخدام » دانلود فیلم تهران من برای حراج. تماس با ما; دانلود فیلم · site map · صفحه اصلی ...

دانلود فیلم ایرانی تهران من حراج - فرهنگ فیلم - [ Translate this page ]

www.farhangfilm.blogveb.com/.../76035-... - Cachedدانلود فیلم ایرانی تهران من حراج - فرهنگ فیلم. ... |دانلود فیلم ایرانی تهران من حراج با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|. دانلود فیلم My Tehran For ...

دانلود فیلم تهران من، حراج - My Tehran for - Blogdoon - [ Translate this page ]

rasolhani.blogdoon.com/Post-61.aspx - Cached31 ژانویه 2011‎ – دانلود فیلم تهران من، حراج - My Tehran for Sale 2009 - نور پرده ای بین ما انسان ها و جن ها به شمار می اید. - ماورا.

دانلود رایگان فیلم تهران من حراج - [ Translate this page ]

997864.rayegan.co.in/دانلود-رایگان-فیلم-تهران-من-حراجWelcome - مطالب دانلود فیلم تهران من،حراج دانلود بازی ها و نرم افزار های موبایل دانلود رایگان می باشد (6) فیلم ایرانی جدید و فوق العاده زیبا و تماشایی تهران ...

دانلود فیلم تهران من حراج با کیفیت عالی - [ Translate this page ]

www.cafeserial.ir/.../دانلود+فیلم+تهران+من+حراج+با+کیفیت+عالی... - Cachedتهران من , حراج ( My Tehran Of Sale ). دانلود فیلم فوق العاده زیبا , دیدنی و درام تهران من , حراج ( My Tehran OF Sale ) با لینک مستقیم خلاصه داستان : مرضیه ...

.:: SW 2 Music ::. - دانلود فیلم تهران من حراج - [ Translate this page ]

swtwo.mihanblog.com/post/392 - Cached28 جولای 2011‎ – برچسب ها:تهران من حراج (My Tehran For Sale) با بازی اشا محرابی، تهران من حراج (My Tehran For Sale) محصول 2009، دانلود فیلم تهران من حراج (My ...

دانلود فیلم تهران من برای حراج - [ Translate this page ]

www.patogh98.com/tag/دانلود-فیلم-تهران-من-برای-حراج - Cachedبه تازگی فیلمی غیراخلاقی به نام « تهران من برای حراج » از سوی برخی از افراد سودجو و فرصت طلب به متقاضیان عرضه می گردد . در این فیلم با زیرپانهادن اصول ...

تهران من حراج: دانلود فیلم تهران من حراج - [ Translate this page ]

mytehranforsale.blogspot.com/2011/03/blog-post_30.html - Cached30 مارس 2011‎ – کسی که با ایدز از این شهر خداحافظی کرد · دانلود فیلم تهران من حراج. ◄ April (1). تهران من حراج به روایت برومند ...پشت پرده فیلم "تهران من حراج"


حضور خانم ( آ.م) که بازیگر معروفی در سینما وتلویزیون است در این فیلم این شبهه را ایجاد میکند که آیا واقعا این فیلم بدون مجوز تصویر برداری شده است یا خیر ؟


به گزارش بولتن نیوز به نقل از جهان؛ بعد از ورود موسیقی های زیر زمینی به چرخه موسیقی کشور این روزها شاهد پدیده نوظهوری با نام " فیلم های زیر زمینی هستیم" .

فیلم هایی که با تبلیغات در تلویزیون های بیگانه و جشنواره های بی نام و نشان خارجی رسمیت پیدا کرده است و این روزها با کمی پرسه در پیاده روهای خیابان به راحتی می توان آنها را از دست فروش ها تهیه کرد.

فیلم های زیر زمینی از بُعد ساختاری نوعی نافرمانی مدنی محسوب میشوند، زیرا انجام فعالیت های سینمایی در هر کشوری باید با کسب مجوز از مراجع قانونی انجام شود که فیلم های زیر زمینی این قاعده را نقض میکند. این که یک فیلم بدون مجوز در داخل ایران تولید شود همان ویژگی نافرمانی مدنی را دارد و مسولان باید از تولید قارچ گونه این نوع فیلم ها که محتوای آنها اکثرا شِکوه کردن مغرضانه از ایران و نظام اجتماعی حاکم بر آن، سرخوردگی، اعتیاد و مسائل جنسی و عدم رعایت خطوط قرمز است جلوگیری کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی صراط نیوز ، در روزها و سال های دهه شصت در کنار سینمای رسمی ایران و سینمای عامه پسند که هنوز رگه هایی از فیلم فارسی را در خود حفظ کرده بود نوعی دیگر از سینما متولد شد که منتقدان به این سینمای بی مخاطب سینمای جشنواره ای لقب دادند. در سینما اگر فیلمی مخاطب نداشته باشد روانه سطل زباله میشود یا تبدیل به فیلم جشنواره ای میشود. اگر به دنبال تعریف جامع تری از سینمای جشنواره باشیم باید بگویم سینمای جشنواره ای آن دسته از سینمای بدون مخاطب در داخل و خارج است که وضعیت ایران را سیاه و تلخ و آنگونه که باب میل غرب است توصیف میکند. به هر حال نافرمانی مدنی یکی از معضلات فیلم های زیر زمینی است، فیلم هایی که اگر حمایت کشور های غربی از محتوای بی محتوای آن نبود نگاتیو های آن پوسیده بود!

نکته قابل توجه فیلم های زیر زمینی در مقایسه با فیلم های جشنواره ای مدرنیته بودن فضا و آدم های قصه است، چنان که می بینیم در این گونه فیلم ها نه از کودکان روستایی خبری هست نه از بدبختی و فلاکت، بلکه شخصیت های این نوع فیلم ها آدم های روشنفکر نمایی هستند که دغدغه های زندگیشان نداشتن آزادی های بی حد و حصر فردی،حکومت و قوانین مذهبی ایران است. این اصلا اتفاقی نیست که با اوج گرفتن انتقاد از نظام اجتماعی و فرهنگی حاکم بر کشور سینما هم به همان سمت برود. چه برخی فیلم هایی که با مجوز در سینماهای کشور اکران میشود و چه این گونه فیلم ها که هدفی جز سیاه نمایی و تلخ گرایی ندارد و مغرضانه اوضاع حاکم را نشانه رفته اند.

در فیلم "تهران من حراج" که این روزها بازتاب زیادی در بین جوان پیدا کرده است، داستان دختری تنها به تصویر کشیده میشود که خانواده مذهبی و سنتی اش او را ترد کرده اند، دختری که رویای زندگی اش تئاترو طراحی لباس است، موهایش را تراشیده است، با پسری در یک مهمانی آنچنانی آشنا میشود که به او قول خروج از کشور را میدهد ، محفل شادی و طربش در اصطبل برگزار میشود که رویاها و شادی های نامشروعش مورد هجمه حکومت و قوانین مذهبی کشورش قرار میگرد، در زمان دریافت آزمایش ها برای سفر به استرالیا مشخص میشود که به خاطر روابط آزاد نامشروع به ایدز مبتلا شده است، پسر او را رها میکند، دختر تمام نفرتش را در بام تهران در حالی که صدای اذان طنین انداز شده است با فریاد بر سر شهرش خالی میکند و تصمیم میگیرد به صورت قاچاقی از کشور خارج شود ....

این فیلم علاوه بر به تصویر کشیدن بسیار واضح مصرف مواد مخدر، دیالوگ ها و صحنه هایی دارد که با عرف و شرع ما سازگاری ندارد، هرچند که در این فیلم از نشان دادن صحنه ها جنسی خودداری شده است اما در بعضی سکانس ها این صحنه ها در لفافه به مخاطب القا میشود.

اگر از نقد این آثار که تمام محوریت آنها مسائل سیاسی است صرف نظر کنیم، نمیتوان از این موضوع چشم پوشی کرد که چگونه این فیلم زیر زمینی که هیچ کسی مسئولیت ساخت و تولید ان را به عهده نمیگیرد در نماهای بیرونی در میدان ها ومعابر اصلی شهر تهران تصویر برداری شده است؟ در صورتی که تمامی اهل فن می دانند کاشتن یک دوربین در یک میدانی مانند میدان انقلاب نیازمند چندین مجوز و هماهنگی برای تصویر برداری است.

نکته قابل توجه دیگری که در فیلم تهران من حراج به چشم میخورد این است که این فیلم برخلاف فیلم هایی دیگری که عنوان زیر زمینی را به خود اختصاص داده است از لوکیشن ها و امکانات حرفه ای و از همه مهم تر وجود یک بازیگر معروف برخوردار است که نمیتوان به راحتی از آن گذشت. حضور خانم ( آ.م) که بازیگر معروفی در سینما وتلویزیون است در این فیلم این شبهه را ایجاد میکند که آیا واقعا این فیلم بدون مجوز تصویر برداری شده است یا خیر ؟

با اینکه همه بر این باورند که نمیتوان مدعی این موضوع شد که در شهر ۱۲ میلیونی تهران مشکلات و مسائل اینچنینی وجود ندارد، اما تاکید کارگردان این فیلم بر سیاه نمایی و بزرگ نمایی این مشکلات ریشه در چیز دیگری دارد. کارگردان این فیلم بلند سینمایی با تکیه بر دریافت جایزه بهترین طرح فیلمنامه در استرالیا و همچنین دریافت چند جایزه از جشنواره های بی نام و نشان از جمله تورنتو و روتردام و بوستن ادعا میکند این فیلم را با مجوز قانونی ساخته است و مرتکب هیچ جرمی نشده، و قصد دارد بعد از اتمام تحصیلش به ایران بازگردد و به ادامه فیلم سازی بپردازد.

آیا پیگری دقیق آثار در حال ساخت برای عدم خروج چنین محصولاتی از بدنه سینمای کشور نیازمند بررسی در برنامه هایی چون برنامه هفت که مشکلات و مسائل سینمایی ایران را مورد تحلیل قرار میدهد نیست؟ آیا بهتر نیست به جای انکار وجود چنین فیلم هایی و اقدام برای دیده نشدن آن چاره ای اندیشیده شود تا جلوی ساخت چنین آثاری را در مرحله پیش تولید گرفته شود؟

آیا وقتی به فیلمی که در خیابان های اصلی شهر و با وجود عوامل حرفه ای تصویر برداری شده، زیر زمینی اطلاق شود، بیشتر شبیه یک لطیفه سینمایی نیست؟ آیا شانه خالی کردن اقایان شمقدری و سجاد پور به بهانه اطلاع نداشتن از ساخت این گونه فی





فروش فیلم مبتذل "تهران من حراج" در دست فروشی های خیابان انقلاب

دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۲

    

۶ نظر 

(مرضیه) در یک پارتی با پسری(سامان) آشنا می شود. نیروهای امنیتی به این پارتی که در یک اصطبل در جریان است حمله می کنند و پسر و دختر که کمی دورتر و در کنار اسب ها به هم مشغول هستند از معرکه فرار می کنند...

به گزارش جهان به نقل از مشرق (مرضیه) در یک پارتی با پسری(سامان) آشنا می شود. نیروهای امنیتی به این پارتی که در یک اصطبل در جریان است حمله می کنند و پسر و دختر که کمی دورتر و در کنار اسب ها به هم مشغول هستند از معرکه فرار می کنند و...

بعد از موسیقی زیرزمینی؛ حالا نوبت سینمای زیرزمینی رسیده است که با رپرتاژ آگهی های بی بی سی و جشنواره های لندن رسمیت پیدا کرد. دست گرفتن یک دوربین غیر حرفه ای و تصویربرداری مخفیانه در خیابان های تهران به همراه سرمایه گذار خارجی پروسه تولید یک فیلم زیرزمینی است که تنها ویژگی اش پریدن از روی خط قرمز ها است و البته نیاز چندانی به ویژگی هایی که مربوط به هنر سینما بوده و فیلم را معمولا با آن می شناسند ندارد. "گراناز موسوی" با حمایت کمپانی های استرالیایی چنین فیلمی ساخته که حالا می شود با اندکی پرسه در خیابان انقلاب از دست فروش ها تهیه کرد.



" تهران من؛ حراج" تقریبا همان نسخه زنده انیمیشن "پرسپولیس" است. کاری که مرجان ساتراپی با یک داستان با جزئیات بیشتر انجام داد موسوی کوشیده است با نماهای زنده و تقریبا با کپی کاری از همان داستان البته کمی سیاه تر و تلخ تر. حال هوای همه این فیلم ها شبیه رمان های "عباس معروفی" است. بد وبیراه گفتن و شکوه به ایران و نظام اجتماعی حاکم بر آن ، مهاجرت، سرخوردگی و در نهایت ماندن میان زمین آسمان و دوباره شکوه از زمین و آسمان.




از عباس کیارستمی تا سیاه سازهای نسل جدید

روزها و سال های دهه ۶۰ در سینمای ایران در کنار سینمای رسمی ایران و سینمای عامه پسند که رگه های فیلم فارسی را در خود حفظ کرده بود نوع دیگری از سینما تولد یافت که منتقدان سینمایی به این سینمای بی مخاطب سینمای جشنواره ای لقب دادند. در هنرهای تجسمی اگر هنر مخاطب نداشته باشد و مورد اقبال قرار نگیرد سرنوشتش به موزه ها و گالری ها منتهی می شود و تبدیل به هنر زیبا می شود. اما در سینما اگر فیلم مخاطب نداشته باشد یا روانه سطل آشغال خواهد شد و یا در صورت همراهی با ذائقه مستشرقین تبدیل به سینمای جشنواره ای می شود؛ اگر به دنبال عبارات بهتری برای تعریف سینمای جشنواره ای باشیم باید گفت سینمای جشنواره ای آن نوع از سینمای بدون مخاطب در داخل و خارج است که وضعیت ایران را آن گونه که غرب می خواهد توصیف می کند. در سال های دهه ۶۰ بیش از هر چیزی اولویت فرهنگی مورد نظر جشنواره های اروپایی بود.اروپا در سال های دهه ۶۰ و جنگ سرد، تصویری از کشورهای نپیوسته به اردوگاه سرمایه داری می پسندید که عبرتی برای اقمارش باشد. حال چه این کشورها بخشی از بلوک شرق باشند و چه به دنبال جایگاه مستقل هر که در اردوگاه غرب نباشد در فقر و بدبختی بی فرهنگی غوطه می خورد. پس فیلم هایی که در این فرهنگ تصویری ساخته محاشیه ای بر فیلم "تهران من حراج"


رجانیوز – منصور حداد: ماهواره که تماشا نکنی و سایت های فیلترشده کلمه و غیره را هم که رصد نکنی جسته و گریخته اسامی و اخباری به گوش می رسد که اگر اتفاقا آن ها را دنبال کنی، ممکن است به تولیدات جالبی دست پیدا کنی.


دستگیری مرضیه وفامهر و پگاه آهنگرانی توسط نیروهای امنیتی و باقی قضایا، جوینده را به سوی دو فیلم رهنمون می کند، یکی فیلم "تهران من حراج" و یکی مستند "ده نمکی‌ها!"


فیلم "تهران من حراج" قصه یک هنرپیشه زن ایرانی است که در کشاکش با تضییقات خانوادگی، بهداشتی، اجتماعی، سیاسی و نهایتاً فسلفی جامعه خود، ناگزیر دست به هجرت قاچاقی از ایران زده و در تلاش ناکامی برای گرفتن پناهندگی در یک کشور غربی است. به دنبال آینده ای که شاید از آن او شود!


وقتی می شنوی فلان هنرمند ایرانی به غرب پناهنده شد، وقتی می شنوی فلان روشنفکر در بهمان جشنواره خاص خارجی مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت، باز هم دغدغه ای قدیمی در ذهن زنده می شود، علامت سوالی بزرگ از روشنفکری ایرانی، نقطه ابهام و تاریکی در تاریخ روشنفکری ایرانی و أیضاً جهان سومی:


آقا یا خانم روشنفکر، تو چرا در کشورهای غربی و یا شرقی پناهنده شده ای؟


میرزا فتحعلی آخوندزاده از نسل اول روشنفکری ایرانی در پناه امپراتوری روسیه گذران عمر کرد. سیدحسن تقی زاده مشروطه خواه و نماینده اولین دوره دارالشوری ایران، از سفارت بریتانیا به سرزمین بریتانیا پناهنده شد تا کانون نویسندگان که جلسات ادبی خود را در انجمن وابسته به رایزنی فرهنگی آلمان در تهران منعقد می کردند. باز هم تا هم اکنون که عبدالکریم سروش و محسن کدیور و امثالهم در کشورهای آمریکایی و اروپایی رخت اقامت می افکنند و خود را ناچار از این فراق وطن می شمارند و تنها راه ادامه حیات فکری سیاسی خویش را غربت نشینی می شمارند.


فعالان جنبش موسوم به سبز نیز برخی قبل از بازداشت و برخی بعد از بازداشت به سرعت به سراغ سفارت خانه ها و اداره های پناهندگی کشورهای غربتهران من، حراج

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


تهران من، حراج


کارگردان گراناز موسوی

بازیگران مرضیه وفامهر

امیر چگینی

آشا مهرابی

مدت زمان ۹۶ دقیقه

کشور ایران و استرالیا

صفحه در وب‌گاه IMDb

تهران من، حراج (به انگلیسی: My Tehran For Sale) اولین فیلم بلند گراناز موسوی، شاعر و کارگردان ایرانی، محصول مشترک ایران و استرالیا و برندهٔ جایزهٔ بهترین فیلم مستقل سال ۲۰۰۹ در استرالیا (اینساید فیلم آواردز) است .[۱]


نویسنده و کارگردان آن دانش آموختهٔ رشتهٔ سینما در مقطع دکتری دانشگاه سیدنی است و فیلمبرداری این فیلم را که تحسین شدهٔ منتقدین و تماشاگران جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، روتردام، جشنواره بین‌المللی فیلم پوسان و نیز موزه هنر مدرن نیویورک، بوستون، هوستون و برندهٔ چند جایزهٔ جهانی است در تابستان سال ۲۰۰۸میلادی در تهران انجام داده‌است.


منابع [ویرایش]


↑ نمایش «تهران من حراج» در بوستون؛ «زبان سینمای ایران شاعرانه است». رادیو فردا (در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۸۹). بازدید در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۱.

پیوند به بیرون [ویرایش]


نقد پرویز جاهد منتقد سینما

رده‌های صفحه: فیران من، حراج از دو هفته پیش در بازداشت است ... - [ Translate this page ]

www.radiofarda.com/content/f10_iranian.../24268928.html - Cached18 جولای 2011‎ – گزارشها از ایران حاکی است که مرضیه وفا مهر، بازیگر نقش اول فیلم «تهران من، حراج» و همسر ناصر تقوایی «بیش از دو هفته» است که در بازداشت به سر ...

My Tehran for Sale - تهران من حراج - YouTube



www.youtube.com/watch?v=NZ3OZ4B8zD8

16 min - 1 Mar 2011 - Uploaded by gardeshgah

My Tehran for Sale - تهران من حراج. gardeshgah 19 videos ... My Tehran for Sale2 - ۲تهران من حراجby Cistudents1961 views · Thumbnail 1:54 ...

تهران من حراج‎ - YouTube



www.youtube.com/watch?v=jh85Cw72F1g

10 min - 15 Jan 2011 - Uploaded by SinCinemaCity

تهران من حراج. SinCinemaCity 7 videos. Subscribe Alert icon Subscribed. Sign In or Sign Up now! Loading... Alert icon ...

More videos for فیلم تهران من حراج »

فیلم تهران من حراج - الماس - [ Translate this page ]

almasfarsi.persianblog.ir/post/185 - Cached28 ژانویه 2011‎ – فیلم تهران من حراج. خلاصه داستان : مرضیه از یک موسیقی آرام و حزن انگیز افغان- تاجیک دالانی زده می شود به دیسکوتکی که در میان دود تریاک و ...

You visited this page on 8/21/11.

دستگیری بازیگر اصلی فیلم تهران من، حراج - [ Translate this page ]

www.ayandenews.com/news/32913 - Cached18 جولای 2011‎ – دستگیری بازیگر اصلی فیلم تهران من، حراج. این فیلم مورد استقبال شدید جشنواره های غربی واقع شده است. یک شرکت استرالیایی از سرمایه گذاران این ...

عکس های فیلم تهران من حراج - نودهشتیا - [ Translate this page ]

www.forum.98ia.com › ... › فیلم و سریال ایرانی‎ - Cached

3 posts - 3 authors - Last post: 15 Mar

عکس های فیلم تهران من حراج فیلم و سریال ایرانی. ... حالت من : بدون امتیاز : +0 / -0 0 امتیاز. پیش فرض عکس های فیلم تهران من حراج ...

پشت پرده فیلم زیر زمینی "تهران من حراج" - [ Translate this page ]

www.seratnews.ir/fa/.../پشت-پرده-فیلم-زیر-زمینی-تهران-من-حراج - Cached3 جولای 2011‎ – در فیلم "تهران من حراج" که این روزها بازتاب زیادی در بین جوان پیدا کرده است، داستان دختری تنها به تصویر کشیده میشود که خانواده مذهبی و سنتی ...

دانلود فیلم تهران من حراج - [ Translate this page ]

www.xpressdl.com/movie/drama/312-1390-05-02-13-32-40.html - Cached24 جولای 2011‎ – دانلود فیلم تهران من حراج با کیفیت بالا. با لینک مستقیم. این فیلم به درخواست کاربر shima قرار داده شد. خلاصه داستان : مرضیه از یک موسیقی ...

APZamin » فیلم – تهران من حراج - [ Translate this page ]

fa.apzamin.com/?p=21 - Cachedفیلم – تهران من حراج. by payar on فوریه 18, 2011. دانلود فیلم تهران من حراج زیر عکس. دانلود فیلم با لینک مستقیم ...

پارس دیلی نیوز - مرضیه و

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد